onsdag 1 mars 2017

Vårnya kläder från Lo-ika och fraktfritt!


Första mars!

Åh attans så ljuvligt alltså...
ja inte för att vädret är så ljuvligt men det är mars och första vårmånaden, jag blir lycklig i själen bara av att tänka på det.

Idag har jag haft fullt upp med att plocka upp nyheter.

Bla kom det vårkläder från Lo-ika.



Supersnygga linnen i samma lösa lediga modell nertill som deras t-shirts.
Så där så man kan känna sig bekväm och inte att magen tittar över kanten i byxlinningen för att det är tight ni vet...
Nej ett sånt plagg man känner sig bekväm i.

Linnet har jag köpt hem i denna mix leo färgen och så i fräscht vitt som ju alltid funkar!


Brottarrygg...

Deras storsäljande t-shirt har vi nu också i en ljuvlig mild fin rosa...

Åh så vårsöt den är!




Ny t-shirt modell för i vår är denna...

Samma lediga sköna modell och så snygg med sin ficka som pricken över i!

Finns i butiken i leo mix mörk och svart.




När jag såg dessa klänningarna på Formex så blev jag extra glad!
Älskar denna modellen på klänning.
Den passar lika bra till stranden som om man ska gå ut.
Allt beroende på vad man sätter till den.

Klänningar liksom tröjor och linnen är dubbelstorlekar.

(Så jag som har S i vanliga fall har S/M i dessa kläder.)





Nu har vi precis varit på utvecklingssamtal och jag ska bara jobba klart här sen tar jag kväll.

Lillelördagsmys ska det bli...Lite god mat, bra TV och fortsätta läsa i min nya bra bok.


För att "fira" att det är första vårmånaden och att vi fått hem härliga kläder så har vi FRAKTFRITT vid köp av smycken, kläder och sjalar idag och imorgon torsdag i nätbutiken.
När du kommer till kassan välj alternativet Hämta hos Tulipa så går frakten in på 0:-.
Erbjudandet gäller ej vid köp av andra varor.

Kram Mariette

Inga kommentarer: