torsdag 9 mars 2017

Samma men ändå inte))


Vi går mot klänningstiden...

och jag ääääälskar klänningar!

Så himla skönt och snyggt, förstås!


Någon solbränna kan man ju inte skryta med efter månader i Sverige men that`s life.
Vi går mot ljusets tider och allt det bästa ligger där framför en...

Det känns fint att tänka på.



Vattnet låg alldeles spegelblankt stilla på dammen när vi tog dessa korten.
Inte för att det var varmt men helt ok alltså.


Den här klänningen hittar ni nu i butiken och nätbutiken i svart och camouflage.


 Ibland tänker jag att jag skulle vilja flytta härifrån...
Men sen tänker jag att det blir väldigt svårt att ersätta vår utsikt med något annat...

Då ångrar jag mig igen...
😉




Jag har så dåligt balanssinne...så nästan svårt att sitta på en sten på huk...haha...


Ikväll missar jag inte "Tillsammans med Strömstedts" på fyran.

Kollar du?

Kram och Hej!

Inga kommentarer: