fredag 31 mars 2017

Paraplydagar med rabatt!


Godmorgon!

Så skönt att vakna och veta att det är fredag...
Och det tänker jag inte för jobbets skull utan det tänker jag alltid för jag älskar att få sovmorgon...haha...
Jag hoppar inte upp med tuppen och tycker det är topp! Nej jag är så morgontrött...
Önskar jag kunde bli morgonpigg men har det inte ändrats innan under mina fyrtiofyra år så kommer det nog inte att ändras nu heller...hihi...


Till vår och sommar brukar man behöva paraply eller hur?!

Så vad passar bättre än att ha lite rabatt på våra fina kvinnliga paraplyer för att välkomna våren (fast jag hoppas så klart på massvis av sol 😊).

Fredag 31/3 till söndag 2/4 lämnar vi därför 20% rabatt på de underbara paraplyerna!
(kan ej kombineras med andra rabatter och erbjudanden i butiken)



 Ett paraply gör mycket för helheten om man vill vara lite snyggt klädd och ett paraply krävs))





Paraplyerna hittas under kategori Paraplyer i nätbutiken




Ett riktigt "bröllops paraply" är detta sista...
Tänk att stå och pussas under det på romantiska bilder...
Det är vackert det.😉💞

Kram!

Inga kommentarer: