fredag 3 mars 2017

Om fotoutmaningar, vårkänslor och helg prepp!



Hej där fredag!

Visst är det alltid lite lättare att kliva upp en fredagsmorgon,  
 det tycker den morgontrötte i alla fall...😊

Vi har detta vackra fång med tulpaner på köksbordet inför helgen.

Helgen som fick ändrade planer för att det blev sjukstuga hemma.
Men så blir det ju ibland.


Visst är detta en färgklick som heter duga?!




Nu finns det en kategori Påsk i nätbutiken.
Där finns detta fina ägg i stående modell med små glaspärlor från Madam Stoltz.
Den där våren pockar ju på och detaljerna till den är små glädjespridare...


Det var så länge sedan jag hängde på fotoutmaningar och liknande men just nu är det en på instagram #fotoutmaningmars av frilansdesigner Hanna Wendelbo som jag tyckte var rolig där varje dag har ett ord man kan tolka precis som man vill. Så det blev jag sugen på att vara med på och det var nog läge att göra något sådant för det känns inspirerande på sitt anspråkslösa sätt.
(man behöver inte vara med varje dag heller om man inte vill, så häng på du också om du tycker det vore kul på ditt instagram!)

Ibland behövs det inte mycket för att få en kick och extra energi...


Dagens ord är #energi

Fritt att tolka som man känner...
Vad ett ord är för mig kan ju vara helt annorlunda för dig...




Här i köket kommer jag att spendera en del tid nu i helgen.
Lyssna på musik och laga god mat.

Det är en stor del av helgmyset tycker jag.


Den fina äggkorgen i etage är en nyhet från Madam Stoltz som nu ligger i nätbutiken.

Idag får vi också påfyllning av fjädrarna!

Nu ska vi ändra om i vår klädhörna i butiken, jag har fixat en klädstång som ska hängas upp med guldiga glasändknoppar från vår nya härliga leverantör Madam Stoltz.


Bästa fredagen nu!

KRAMAR!

Inga kommentarer: