fredag 10 mars 2017

Nu har vi påskfeeling i butiken!


Fredagskänslan visst är den ändå den bästa!

Speciellt när den som idag välkomnade en med mycket känsla av vår...

Tacksamhet i hjärtat för det är allt jag känner...


Hej på er!


Nu går det riktigt fort mot påsken så därför var det dags att skylta om och plocka fram påskfeelingen i butiken.
Så det har jag gjort idag.
Roddat runt och burit saker och pysslat och donat.
Mamma har putsat fönstren här och tvättat dörrarna och ja visst är det vårbestyr detta!

Jag älskar varje gång butiken får sig en ny känsla.
Jag älskar förändring och förnyelse.
Känslan av att se saker annorlunda.



Skymtar längst ner här i framkant men vi har i alla fall fått påfyllning av de fina gummidörrmattorna från Nordal i olika modeller.
Klassiska eleganta och tåliga.





 Finaste äggen i år kommer från Madams Stoltz.
Jag gjorde en riskrans på stålringarna vi säljer i butiken och hängde lite ägg i.
Tips om man vill ha något att hänga över påskbordet.


Nya snygga svarta retro köksvågor från Nordal...







Våra fina fjädrar är verkligen populära.



Och så har vi ju gjort om i vår klädhörna.

Ser ut så här nu...





Nu ska jag hämta ut ett kul paket och sen blir det iväg till frisören.

Och kvällen då, jo fredagsmys förstås.
Vi tre får klara oss själva då en annan sitter på ett flygplan hem vid den tiden.


Kram och fin FREDAG!

Inga kommentarer: