onsdag 8 mars 2017

Jag tröstar mig med...


Har ni vår eller vinter..?

Lite snö har det kommit under natten här men idag lyser solen och ja man suckar ju åt denna snö för som jag skrivit hundra gånger så toklängtar jag efter våren!

Jag funderar på att emigrera, eller nåt...😉

Men jag tröstar mig med fjädrar, ägg, vårblommor och allt som är vårens budbärare.


 Idag är det blommor till begravning som står på agendan för mig och sen ikväll har jag lovat att baka så det ska jag göra.
Det var så länge sedan jag bakade småkakor nu så det ska bli mysigt, behöver fylla upp frysen inför vårens fikastunder ju))!

Jag hämtade ut mitt bokpaket igår på posten och där var tre böcker jag ser fram emot att bläddra i ikväll också. Två kokböcker och en mode. Från bokrean.

Så att de säger att det ska komma in snö ikväll det ska vi nog reda ut då, med bakning och bokblädder.💛



 Jag har plockat fram påsken ute i antiken och tänk snart snart (nästan snart!) kan vi börja ha dörren öppen där nere också...
Åh, så grymt härligt!



I butiken har vi verkligen fått hem så galet mycket fint...
Jag hinner inte fotografera allt.

Men idag har jag lagt in dessa vackra ägg från Madam Stoltz...


Nya möbler har också tagit plats i butiken som målats och även en snyggelisnygg pianopall i tyg från Engelska Tapetmagsinet som denna tex...



Tibetanskt lammskinn i ljust grått...

Ja det är verkligen  bara ett smakprov allt fint ni hittar hos oss just nu.

Önskar er en riktigt bra onsdag och välkomna till butiken eller nätbutiken.

(Fri frakt på smycken i webshoppen, tips.)

Kram M

Inga kommentarer: