söndag 12 mars 2017

HEXTER & BAINES


Sponsrat inlägg

Vad gör man en ledig dag, jo bläddrar i lite böcker, börjar vårstäda i trädgården, dricker en massa kaffe och skrotar runt.
Pysslar i allt man behöver på sin lediga dag.

Häromdagen hämtade jag ut min nya fina klocka!


Jag är väldigt svag för rosè så denna tilltalade mig jättemycket.
Passar till mina vigselringar i röd och vitguld också))

Gillar verkligen det breda stiliga armbandet på klockan i rosèguld mesh då det blir som ett smycke.


Klockan kommer från Hexter & Baines (adlink) som är ett företag som erbjuder snygga högkvalitativa klockor till marknadens bästa priser.
Det är schweiziska kvartsurverk som skyddas av reptåligt safirglas.
De har fri frakt (och fri retur) inom Sverige.



Klassisk och elegant.





 Förutom att de är väldigt stiliga så är de dessutom vattentäta upp till 50 meter!


Vad ska man laga för något gott idag...



När det gäller klockor gillar jag det som är klassiskt,
som en sådan här urfin från Hexter & Baines!
Sitter som en smäck på armen med sitt breda mjuka bekväma armband.
(jag tycker annars den här typen av armband på en klocka kan vara lite stela men det är verkligen inte denna!)


Klockan kommer i en snygg svart ask som tål att ligga fram bland mina andra favoriter...


Fin söndag och njut dagen!

Kram!


I samarbete med HEXTER &  BAINES

Inga kommentarer: