söndag 26 mars 2017

Fraktfritt på kläder,- och bara en härlig helg!


 // Annemi kavaj Palm //


Hej Sommartid!

Vilken helg vi fått!
Idag är det riktigt varmt om man sitter så vinden inte kommer åt.


Jag har ju lite svårt för att sitta stilla och egentligen skulle jag inte vara inne nu heller för jag vill ta vara på den soliga tiden till max idag, men jag var lite trött...hihi...
Först en promenad och sedan trädgårdsarbete på det och det tar på krafterna.
Frisk luft och motion och rörelse gör att man förhoppningsvis somnar gott ikväll fast att det blir knasigt i kroppen med den där timmen som man ska ställa om till nu när sommartiden kom.

(Personligen tycker jag egentligen att sommar och vintertid kunde avskaffas och att vi hade kört på samma hela tiden.)



Idag 26 och imorgon 27 mars har vi fraktfritt på kläder och smycken i nätbutiken.
Välj då Hämta hos Tulipa när du kommer till kassan så går frakten in på 0:-



 Igår kväll innan vi skulle iväg på middag hann vi ta några bilder på denna snygga kavaj som ni hittar i webshopen...


Alltså kolla så gulligt det är med godis i de fina DBKD krukorna med sina små fötter....
😊



 Det känns verkligen som att våren är invigd på riktigt nu tycker jag.
Vi har hunnit äta vårens första grillmiddag, planerat kul inför sommaren och man har kunnat sola näsan och trädgårdsjobba utan att frysa.

Uterummet har jag också hunnit damma av så nu är vi redo för vår och middagar här.


Hoppas ni också haft och har en riktigt skön helg!

Inga kommentarer: