onsdag 7 december 2016

Nya långärmade tröjor!


Här har vi då de nya snygga långärmade tröjorna från Lo-ika!
När jag såg dem på instagram beställde jag dem direkt...💙 Älskar denna modellen på tröja. Så sköna också!

Det finns nu då alltså hemma i butiken i leo/zebra print...
(älskar ju det mönstret och har det på flera tröjor och någon klänning också...Tröttnar aldrig på leotryck!)



Och så finns de i en svart i samma modell men denna har fina detaljer i form av guldknappar på axlarna.😊



 Nu är det också så bra att vi har 
FRAKTFRITT i nätbutiken på kläder, sjalar och smycken tom 24/12!
(gäller ej andra varor)
När du kommer till kassan i nätbutiken så väljer du Hämta hos Tulipa så går frakten in på 0:-.

💙💙💙


Ikväll planerar jag vad jag ska göra för julgodis...
Måste prova minst ett nytt.
Det svämmar ju över på nätet av alla goda recept man skulle vilja prova...
Sen skriver jag lite julklappslistor (ligger såååå dåligt till med de inköpen, det blir tomt under granen om inte det ändras!), kollar Bonde Söker Fru (så klart) och njuter av lite extra tid hemma.

Trevlig kväll!/ Kram M

Inga kommentarer: