onsdag 26 oktober 2016

Jag tänker advent...


Godmorgon onsdag.


Ni var så många som ville ha den där snöflingepappstjärnan men nu är den slut, förutom ett ex som är i butiken och som jag inte skickar eftersom den är "utfälld". Så först till kvarn den som vill köpa den.

Idag ska jag försöka fota lite mer pappstjärnor i vitt, grått och svart.

Annars är det mycket pyssel inför Allhelgona nu.
Jag tycker det är roligt att göra gravdekorationer, att få lägga känsla i dem och inte bara massproducera...


Här kommer nu i alla fall ett sånt där inför "advent pyssel".

Stjärnorna från Eldgarden är supersnygga och nu finns de också i koppar!

Kolla så fina!



Jag valde att klä en stomme så här...
Som ett litet förslag till er.

En stjärnstomme kan man ju som regel inte klä då den år så tunn och rund i kanterna men denna stjärna har breda hönsnätskanter som är perfekta att klä och pynta efter önskemål.

Det söta hjärtat i porslin är från House Doctor och en av höstens nyheter.
Så där lite gammeldags nostalgiskt fint som jag gillar.


En otroligt fin ljusstake kom igår från PB Home.
Tung rejäl järnställning och en tjockare glasskål som är super att pynta efter säsong.
Kanske nu snart som adventsljusstake...

Efter jul med vårlökar osv...






Stjärna, hjärta och ljusstake hittas i nätbutiken.

På återseende!

Inga kommentarer: