tisdag 25 oktober 2016

Birdy och en liten bil.


Birdy

Hej Tisdag!

Oj vad den där måndagen sprang iväg. Jag hann inte med att kika in här igår.
Man kan väl säga att det fanns en efterfrågan på advent.
Det var mååånga paket som skulle packas igår.
Sen kom det mer nya saker till butiken, och blommor i både snitt och kruka skulle köpas och packas upp, två rundor till Laholm till körskola skulle det köras, shoppa med sonen och strul med datorn på det som tog en massa tid...
(jag blir gaaalen av sånt!)

Sen var måndagen färdig.

Puh.


Nu när vi fick detta mörker i oktober så talas det mycket om advent och längtan efter att få sätta upp adventsbelysning...

Här är en annan nyhet för i år...


Stilig och elegant med en liten fin twist i form av fågeln som sitter så söt på en pinne på ena kanten.
En klassiker i tjusig tappning tycker jag denna känns som.



 Och så kom dessa supersöta bilarna igår från House Doctor...
Man bara smälter när man ser dem...



Jag tycker de är stört coola...


Denna lilla goding kan man hänga i granen eller bara ställa på en hylla, lika fint så))!
Finns i nätbutiken.

PS; Vi har också fått hem hyacinter nu.

Små lyckosaker i blomsterform!

Glad tisdag!

1 kommentar:

Meta sa...

Ja du det finns massor av fina saker men jag gillar det där som vi alltid har haft. Försöker plocka in både det ena och andra men så till slut så kommer den hederliga jag gjort själv fram.Är väl gammalmodig.
Ha nu en skön mitt i veckans dag i morgon
Kram Meta