fredag 30 september 2016

Att kliva in i hösten...


Hej där.

Vill bara kika in och önska trevlig fredag!
Sista fredagen i september och allt... Innan vi tar det stora klivet in i oktober och hösten.

Jag ska snart köra hem och äta den där favoriten fredagspizza...
Hemmagjord ska det vara och med allt som är gott som salami, oliver, getost, skinka, tomat, massa kryddor...
Ja det är väl det bästa med att göra egen att man kan få den precis som man vill!

Jag smet hem en timme idag också och körde helgstädning så det känns inte alls dumt att komma hem till ett rent hus för helgen.
Jag vet att jag skrivit det så många gånger förr men att avsluta sin städning med Washologi linnevatten...Ja det är bara ett måste numera! Älskar de fräscha dofterna.

Och på tal om dofter, vi har nu fått hem fler dofter på de populära doftpinnarna.

Lite körigt med allt som droppar in. Det kör alltid ihop sig...Men det är så himla roligt med nyheterna.
Hela tiden!
Fast min kamera hinner inte med och inte jag heller så därför är som ni vet sortimentet alltid större i butiken är nätbutiken men i nätbutiken väljer jag ju ut de riktiga godbitarna.
Eftersom jag nu måste välja så att säga...

På bilderna idag skymtar ni en av nyheterna från Eldgarden.
De fina ekollonen.
Dekorativa på många sätt...

På en ljusbricka, i ett höstarrangemang, på fönsterbrädan osv i all oändlighet...




Så, 
HAPPY FRIDAY 

Och härlig helg på er!

Inga kommentarer: