fredag 29 april 2016

Två dagens och annat smått och gott.


Favoriter i vårtider så här när vi längtar efter dagar med mera värme kan vara sånt som lyktor och ljusa blusar...

Alltså...

Favorit 1!
Lykta med en somrig känsla från House Doctor.

Favorit 2!
Vit blus med infälld spets.
Jag älskar blusar!

Är mer en "blus tjej" än en "tröj tjej".

Dagens nya blus kommer från Zara (som jag ofta hittar mina favoritblusar på) och var ett av gårdagens shopping.




Lyktorna finns i två storlekar men ännu väntar jag på nästa storlek om man nu är sugen på den...
Visst är de fina...

Krukorna som står där lite bakom med gräs i har vi också i butiken.
Hur fina som helst!

Sen så,
måste jag hinta om att vi fick nya dukar från Chamois Stories idag.

Favoriter som blivit påfyllt och en ny färg som heter Fuchsia Rose, ska fota så fort jag hinner. Nytt från dem jag tagit hem är även kökshanddukar som säljs i set om två i Navy Blue, mönster Big Paisley och randigt.
Navy Blue duken finns nu även hemma i en större storlek än "standard".

Men som sagt dessa är inte inlagt i nätbutiken ännu.


Chamois i Charcoal Grey.



 Soft Beige


Denim Blue


Navy Blue.

Och med det önskar jag er en trevlig fredag!

Valborgsmässoafton har vi öppet i butiken som vanligt 9,30-13.

På återseende!

Inga kommentarer: