lördag 9 april 2016

Till fåglarna och för trädgårdens fina!


Fina trädgårdssaker gör mig glad.
Jag gillar ju att "pynta" inne så givetvis gillar jag att pynta ute.

Dessa fågelbaden i vackert grått är så där rejäla och snygga och hängs i grovt rep som passar fint till.



Trädgårdssaker med stil och finess har definitivt Eldgarden som är en relativt ny leverantör till oss.

Svensktillverkat och av en kvinnlig hand.
Fint så!


 Fågelbaden och det vackra stora klotet hittas i min butik/nätbutik.


Jag har två bambu i trädgården.
Tacksamt att fota mot när ännu inte mycket blivit grönt eller något träd börjat blomma.

Bambuna kommer från min butik och var så små när jag tog hem dem men de har verkligen visat sig vara kravlösa och väldigt okinkiga.


Tills nästa gång!

Ha en skön skön lördag!

Och, 
vi har som sagt lite extra öppet imorgon söndag kl 14-16.
Välkomna om ni har vägarna hitåt!

Inga kommentarer: