fredag 22 april 2016

Ska hon sluta med butiken?


Jo men visst kom den efterlängtade leveransen idag!

Kannorna jag väntat på sen i kanske november....
Och sen den väntan inleddes så har även sommarfärger som blå och turkos kommit till.

I butiken har vi även fått påfyllning av de i klarglas och grått men de har jag inte tagit några nya bilder på.

Alla fyra färger finns nu i nätbutiken.




Tänk en sån här blå på en sommardukning på ett bord dukat fint med blommor, god mat, kristallglas, en vacker duk...mmm...Vilken fröjd för ögat!.

Det är detaljerna som gör det!



Det verkar som att efter inlägget jag skrev häromdagen så är det en del som funderar på "ska hon lägga ner?"

Och nej, det ska jag verkligen inte!
Var så säkra på det.

Jag älskar min butik och jag älskar det jag gör men givetvis kan man bli lite trött och att det helt enkelt bara blir lite mycket av allt...

Så man börjar ifrågasätta, fundera, värdera och tänka på både det ena och det andra i livet som egen företagare.

Allt förändras och så även jag men jag ska absolut inte sluta med butiken.
Så nu behöver ingen gå och tänka på det!



Fin kväll hörrni!

Jag ska snart hem och baka pizza och en nutella och chokladhistoria till morgondagens kalas.

Kram

Inga kommentarer: