fredag 12 februari 2016

Leo


Idag är solen verkligen så där härlig och upplyftande.
Energi från himlen!

Ja och så är det ju fredag och helg förstås.

Det är fint med vardagar men ännu finare med helger.
Och vardagar gör att man får längta lite.
Efter helg.
Fint så.

Helt enkelt.


Idag har jag lagt in dessa nya fjädrarna Leo i nätbutiken.
Så himla läckra.

Jag älskar leo print.
Älskar brunt också för den delen.




Jag skulle fixa en sån här stol på beställning till kund som skulle målas och kläs...
Men jag tyckte det blev så fint med den naturfärgade väven mot stolens stil och det svarta så jag gjorde en extra som får vara just så här.

Läckert att även lägga en långhårig lammskinns sittdyna på...

För övrigt ger den där solen extra energi och lust så jag passar på att måla lite mera.
Efterlängtade vårkänslor.


Det ska vara vintage.
Det ska vara unikt.

Och nu har House Doctor nappat på det och kommit med en serie unique details.

Dessa statyer är först ut.

Så, 
med det önskar jag fin fredag!

2 kommentarer:

Meta sa...

Helläcker stol får jag säga.Har några som står på lut få se vad det blir av dom. de fjädrarna har jag inte sett förr så häftiga.
Ha det gott i helgen
Kram Meta

Tulipa sa...

Tack det samma Meta!

Kram Mariette