fredag 26 februari 2016

Friday news och vårkänslor.


Hej här har ni mig igen!

På ett riktigt vårhumör idag faktiskt!
Idag blev en dag med bra väder kompensation för de sista gråsnöiga dagarna för IDAG har solen stråååålat och det har varit balsam för en vårlängtande själ som mig.

Jag skulle skylta om med påsk på måndag men vädret gjorde mig så sugen att jag bara måste fixa med det idag och det var bästa beslutet.

Vem vill inte ha vår när man kliver in i butiken när solen strålar?!

Det tar dock hela dagen att röja runt i butiken och piffa och omskylta så den sista finishen får jag fixa med imorgon.


Nytt i nätbutiken idag är dessa halsbanden från Lo-ika...
(ja ni skymtar även ett tredje som inte lagts in ännu)

Dessa kom häromdagen och jag är speciellt förtjust i det guldiga med den hamrade amuletten.


Min blus är från Lindex.
(senvinterns bästa köp!)



 Jag ser lite arg ut...haha..
Eller bestämd..?


Office paperclips från House Doctor kom hem nu i veckan.

Perfekta när man vill hänga upp bilder snyggt och lätt eller om man bara vill ha ordning på sina papper och sortera med klämmor, även då perfekt att hänga upp på väggen)).



Nu ska jag susa hem och göra fredagspizzor.

Bästa fredagsmaten tycker våra barn.

Kram och fin fredag!

Inga kommentarer: