lördag 27 februari 2016

Det där med att städa...


En dag med största solen och rolig dag i butiken,

Ja det kan ju inte bli så mycket bättre.

Sen fick jag mig min runda i skogen på snöiga stigar och det var balsam för själen...

Jag springer inte lika mycket som innan just nu, det har bara blivit så, men jag springer i alla fall varje vecka.

Älskar det och längtar efter ljusare kvällar...
Jag menar en kvällsrunda när det är vår, sommar, höst...I skogen...
Det är livskvalitè.


 Om jag inte hinner städa under veckan så får det bli under helgen.

Mina nya kompisar efter avslutad städning är verkligen Washologis linnevatten.

Älskar doften av nystädat och rent och fräscht.

Sånt gör mig lycklig.
Jag mår bättre av nystädat, sen kanske alla andra här hemma struntar i det, men för mig är det tillfredsställelse med nystädat, ordning, blommor på bordet och väldoftande.

Sen kan jag koppla av och njuta helt!

Nu har vi fått hem de där linnevattnen i 100 ml flaskor också.

Perfekt om man vill prova en doft eller bära med sig i väskan.
Perfekt i gympa/gym bagen bla också om man vill snabb fräscha upp sina träningskläder.


Doft av GLÄDJE-Jasmin


Doft av VÄLBEHAG-Mimosa


Doft av LÄNGTAN-Bomullsblomma


Tvätta är faktiskt bland det tråkigaste jag vet men med dessa tvättprodukter blev det bra mycket roligare! Så lätt var det alltså att ändra på det...haha))!
Snygg design, ljuvliga dofter och miljötänk.

Jag får ofta frågan vilken doftar godast av linnevattnen...
Men det är ju så individuellt.

Jag gillar att ha en doft till lakan i sovrummet, en doft till efter städning och en doft att spraya på kläder mellan tvätt om det ska vara en snabbuppfräschning.


Fin lördag.

Var rädda om varandra.

Kram M

1 kommentar:

Meta sa...

Det är härligt med god doft när man har städat. Jag har så bra att det går att hälla i min dammsugare. Har en med vattentank så rent och fräscht det blir av det.
Ha nu en skön och njutbar söndag
kram Meta