onsdag 10 februari 2016

Blommor till sorg


Ja men ni som läser här vet ju att jag gör sånt här också...
Förutom all inredning jag jobbar med och det antika så jobbar jag ju med blommor och så klart så gör jag ju då även dekorationer till begravningar.

Sorgdekorationer.

Jag brukar inte lägga ut så mycket bilder på dem men nu har jag gjort några små collage på lite av dem...



Hjärtan, oasiskransar, cirklar, kistdekorationer...


För det mesta tar jag inte kort på dekorationerna men när det är hjärtan eller andra sorgarrangemang så kan jag oftast inte låta bli...

Och det är bra att spara för folk att titta på när de ska beställa.


Numera är det ju inte så mycket vanliga begravningskransar.
Det är mera dekorationer i oasis av olka slag.


Något som alltid är fint att ha i en sorgdekoration är ljus tycker jag...

Det blir en känsla av närhet och så levande på något sätt med ljus som brinner...


Lite blomsterinspiration från mig denna regniga onsdag som bjuder på mild väder och man kan ana att det finns en vår där borta inom räckhåll.

Kram

5 kommentarer:

HD Wallpapers sa...

Beautiful work, as always..

Meta sa...

Så fina jobb du gjort. hjärtan tycker jag är vackrast till jordfästningar.Gör en del jag med och det är ett roligt uppdrag tycker jag speciellt om man känner den som gått bort, då lägger jag ner lite extra känsla i det. När jag år på begravning själv så gör jag alltid något hjärta med ljus i.
Det där med våren det vet jag inte riktigt om jag tror på längre. Här vräker snön ner nu
Ha det gott idag
kram Meta

Merja sa...

Jätte fina dekorationer du skapat!

Tulipa sa...

Tusen tack!

kristen stewart hot sa...

Hey keep posting such good and meaningful articles.