söndag 20 december 2015

Fjärde advent som strålar...


God morgon Fjärde Advent.

Hur mysigt är det inte att tassa upp om morgonen och se granen stråla i mörkret...

Julfeeling!

Det är så många som säger "Jag får ingen julkänsla av det här vädret". Och visst hade man väl önskat sig snö men handen på hjärtat...jular med snö har vi inte ofta...

Det är i alla fall mörkt och mysigt så man får piffa och pynta och skapa julstämning med allt det andra som blommor, dofter av julbak och julmat, tända ljus, nötter, stjärnor, gran...
Ja allt det där som också är jul.

Igår när vi fått in granen och den var klar, klädd av Olivia och Eric, så bakade jag en extra omgång lussekatter.
Hade hur mycket julfeeling som helst.
Allt handlar ju verkligen inte om vädret!

Jag glömde tyvärr min kamera i butiken och därför blev det inte så mycket fotat igår.
Men på instagram blev det så klart några bilder på granen...

Här blir det alltså nu en mobilbild.

Vi funderar på att komplettera granen idag med pynt i rött.
Jag längtar lite efter det nämligen.

Ett erbjudande i nätbutik/butik kör vi idag också.
15% rabatt på vackra facettljuskopparna i färg Fig från Tine K Home.
Erbjudandet gäller idag 20 dec.

I butiken har vi öppet 10-14.

Kram M

2 kommentarer:

Meta sa...

Så mysigt det blev hos dig. Även om man inte är älskare av rött så tror jag det kommer fram lite till julen i alla fall. det hör liksom till.
Jo visst får man jobba på det där med känslan men det är svårt på dagtid med 9+ ute och en sol som jobbar sig fram genom molnen. Då är de grå dagarna lättare trots allt.
Ha det gott idag med det du gör.
Här ska jag försöka få upp julgardiner i köket och förbereda för vår första Jul på kolonin. vi har bestämt oss det blir där i år.( nästa år kanske vi inte kommer dit för all snö hihi)
Ha det gott
Kram Meta

Unknown sa...

thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما