fredag 20 november 2015

Chamois Black & Forrest Green


Åh vad glad jag blev när dessa dukarna från Chamois kom idag.
Efterfrågade Black och Forrest Green.

De är ju så vackra de här dukarna..
Riktiga konstverk...






Ja ser man på en strimma av sol...
Det var inte igår det direkt...



Dessa glasburkar är perfekta både som vas, kruka eller som jag gjort här, till att sätta ett batteriljus i...
Burkarna liksom dukarna finns nu i nätbutiken.




Den här helgen ska jag julbaka lite har jag bestämt.
Som tex lussekatter, mjuk pepparkaka...
Och ikväll ska vi ta fram lite glögg och "sånt där" som kan passa fredagsmys innan advent.

Om jag har flyt ska jag även förbereda lite i fönstren inför adventsveckan, men absolut inte sätta upp stjärnor och så det håller jag hårt på att det ska inte ske veckan innan!
Det ska ske till advent för att hålla på känsla och tradition.
Det är skillnad på butik och hemma.

Ha nu en härlig fredag!

I eftermiddag kommer det ett gäng damer hit som bokat" in sig att fika och besöka butiken.

Kram från mig

Inga kommentarer: