torsdag 15 oktober 2015

Vinterträd.


Visst är det väl något magiskt med träd...

Jag tror helt klart på träden inför denna jul.

Har valt att köpa hem både House Doctors stora ljusträd som du kan ha både inne ute och är så dekorativa... Och så dessa vintervita träden från Watt & Veke.

Grenarna fäller man ut lite som man vill ha dem...
Finns i två storlekar och hittas i nätbutiken nu.

Jag älskar vitt och jag älskar träd så det kan inte bli bättre om ni frågar mig.

Rena fina enkla nästan sakrala former...
Som träd täckta av vintervitt i form av snö och frost...



Jo men ni ser...
Passar lika bra i fönstret som på ett bord eller ett skåp...






Jag tror träd är min nya förälskelse.

Igår tog jag mig tiden att springa innan det blev mörkt och jag ville ut i skogen, fast på vägarna, man vågar ju inget annat med älgjakten!, och jösses så vackert det var igår...
Så där nästan en religiös upplevelse.

Kärlek till träden.
Och kärlek till årstiderna.


Bild från instagram.


Denna veckan i fjorl lade jag ut all adventsbelysning i nätbutiken så det är bara att jobba på det!
Igår fick vi hem nobilisriset som ska vara till gravsmyckningen...tiden går så fort.

Någon har även frågat när vi tar fram julen i butiken men tex adventsbelysningen kommer fram först efter Allhelgona helgen.
Har man sett något i nätbutiken man vill köpa är det bara att fråga efter det. Vi har ju det på lager))
Vill bara inte ta fram det för tidigt i butiken.
Där har vi mestadels höst. ett tag till.

Fin torsdag.

3 kommentarer:

Jenni sa...

Hittar inte ljusstaken :(?/Jennihjartstrom@gmail.com

Jenni sa...

Hittar inte ljusstaken :(?/Jennihjartstrom@gmail.com

Tulipa sa...

Finns under kategori Belysning i min nätbutik.

Mvh Mariette