måndag 19 oktober 2015

Vintage news


En bättre måndag kan vara så här...

Först inköp av härliga krukväxter som andas lite av det där jag längtar efter, nämligen med advents och nya tider feeling (för det är så mycket höst i det också för mig), som rumsgranar, amaryllis och sånt godis.

Sen röja bland alla nya antika saker som vi fått hem och där är bara såååå mycket fint att jag blir tokig, ja tokigt glad då))!

Sen köpa in härliga höstiga snittblommor på det och många köpsugna kunder och lovely höst i luften så kan det inte bli bättre en måndag.

Helt enkelt.


Det udda.
Det unika.

Och gamla bänkar/pallar är något som jag tokgillar!
Så användbart.



Här sitter man bra!
Lagom nätt och fin är denna bänk=lättplacerad.


Emma soffa, Emma fåtöljer, massvis av udda ting, karaffer, fåglar, kikare, plåtburkar mm mm.
Det antika är så kul för det har ingen annan det samma.
Där har man ett unikt utbud.


Egentligen hade jag andra bilder jag tänkt lägga ut idag men de får komma sen.
Nu blev det detta.

Brist på inlägg och bilder det har jag aldrig.
Det enda är att hinner man inte lägga ut dem när man tänkt...ja då kommer annat emellan och så känns de helt plötsligt inaktuella och faller i glömska.

Kanske kommer ett inlägg till idag.

Vi får se.

Fin måndag då.

Inga kommentarer: