torsdag 1 oktober 2015

Torsdagserbjudande!


Så blev det oktober i almanackan.

Jag älskar ju hösten men en sak jag inte tycker om är att det blir mörkt så tidigt om kvällarna...
Man hinner ju inte det man ska...
Att ge sig ut och springa i skogen är en lyx som inte hinns med vardagar när det är höst och vinter...

Men ikväll hoppas jag hinna ut i tid för en efterlängtad runda.


Idag kör vi ett första oktober erbjudande i nätbutiken.
Fraktfritt hela dagen lång på alla sjalar och smycken så passa på att beställa något höstfint till dig själv (eller julklapp...haha..jag kanske är tidigt ute men jag köper gärna en del i tid jag...allt för att hinna med och inte stresspanik handla!)

Idag har jag bla lagt in denna fina nya sjalen från Lo-ika.
Kia rosa.

OBS; Om du vill ta del av erbjudandet så väljer du Klarna faktura.
 Frakten går automatiskt in på 69 kr men den plockar jag bort innan ordern aktiveras och skickas (du kan alltså inte göra kortbetalning för fraktfritt erbjudandet, vi har ingen avgift på Klarna faktura)



Några nya "juveler" jag lagt in idag...



Fin torsdag önskar jag er!
Här ska jag nu sätta igång med blomsterbinderier.

Och sen igår fick vi ju de finaste printsen som jag längtat efter ska komma (visade en sneak peak på instagram igår) och som jag måste visa er här också...det är ju inte alla som kollar instagram..
Jösses, jag har ingen bloggtorka om man säger så...
Min kamera är alltid full med både det ena och det andra som det kan skrivas om...


Kram från mig tills vidare!

Inga kommentarer: