onsdag 21 oktober 2015

Sötnosar, och hur är det?


Hej och god morgon.

Hoppas ni mår bra där ute.

Jag kan förstå att några av er kanske undrar hur det är med borrelian...

Och det är väl så just nu att jag äter penicillin, inne på vecka två av tre veckor med penicillin!.
För tillfället har jag lite ledvärk...
Men hur det blir sen ja...det vet jag ju inte...

Läser man om borrelia så blir man så mörkrädd att jag tror det är bäst att inte läsa så mycket...
Den kan utvecklas på många sätt och ge svårt lidande av ledvärk i flera år.

Ja...en dag i taget, vad ska man annars göra?

Jag har hört folk berätta att de haft vänner som haft jättejobbigt med värk under lång tid men att det gått över...Någon som hade borrelia som satt sig på hjärtat och fått inopererat pacemaker...

Man får väl se...
Hoppas på det bästa.

Jag vet inte mer än så just nu.


Kolla vilka underbart söta figurer vi fick hem igår!

Bambi och gosekaninen!

Hittas i nätbutiken.

En sån där perfekt julklapp tänker jag...
Som tänker mycket på det där då för att jag gillar det, och så finns det så klart någon som retar sig...
Suck...
Skaffa ett eget liv eller sluta följ och läsa känner jag.

Många många av oss vill ha lite julinspiration men att vara alla till lags är omöjligt.



Gulligaste dörrstopparna alltså!



Visst är jag söt..?



Önskar er en riktigt mysig onsdag!

Ikväll ser jag fram emot Modus...
Hösten är TV-seriernas tid solklart!

KRAM

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad mycket fint du har fått hem, det är roliga tider nu då allting kommer, och vi har såå mycket julgrejer som vi snart ska ta fram, man längtar ju, adventstiden är ju underbar !! Ajjj, har du fått borelia, men det behöver inte bli så farligt, du ska se att det blir bra då du äter medecin
Kraaaam Anette