söndag 11 oktober 2015

Kusin fotografering.


Hej vackra höstsöndag!

Vilket väder, vilken underbart fin tid det är nu!

Jag äter alla mina tabletter, fem om dagen, och har sovit som en stock inatt.

Sen började jag började dagen på bästa sätt med en runda i den vackra höstskogen. Fyllde på med löparlycka, frisk luft och den där höstmagin som endast åsynen av att löven singlar sakta genom solen ger...
Det är så vackert så det nästan gör ont...
Jo på riktigt känns det så för en höstälskare som mig.

Igår efter jobbet hade jag fått i uppdrag att fotografera sex stycken söta, fina kusiner.

En utmaning men väldigt roligt.

Härliga duktiga var de till max!
Och vi höll på i knappt två timmar...

"Äh nu har du tagit jättemånga kort..."
(suck..fast inte så allvarligt menat, men hjälp vad de ställde upp och var duktiga!)


Här kommer ett litet smakprov på de nästan 300 bilderna jag tog, hade över 400 i kameran när vi åkte där i från, men det blir ju en del att "någon blundar, någon pillar i ansiktet osv när sex personer ska fastna på samma bild. Och så tog jag så klart några bilder på var och en....

Hur söta..?
























Kom igen jag hjälper dig kusinen!




Noel hade en lös framtand så det var mycket meck med den...haha...

Var ålder med sin charm och sitt bus och sin klokhet.

Men många charmiga bilder blev det.




Nej nu måste vi springa lite för att få all energi ur kroppen...
det tar på krafterna att posera och göra som tanten säger...

Fin söndag till er!

Kram M

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså TUSEN tack för att du tog dig tid att fotografera våra diamanter �� jag är så Överväldigad NÖJD. Dem blev så fina o höstvackra. Massa kramar �� jessika