tisdag 6 oktober 2015

Höstpiffet fortsätter!


För mig är grunden alltid det neutrala.
 Det jag aldrig tröttnar på och som är vackert över tiden.

Men till det tycker jag om att addera lite utropstecken.

Just nu är jag inne på det där med vad vi har på väggarna hemma...

Mina fina skalbaggar från Hagedornhagen, som innan bott på ovanvåningen, de har nu fått flytta ner och blev himla fina här.

En av dem syns här på kistan vid TV;n, bredvid inramningen från David Ehrenstråhle, korgen i natur från PB Home och läckra zebra vasen från House Doctor.


Jag pysslar med lite olika små saker hemma,- i brist på större förändringar då antar jag...

Flyttar tavlor, lampor och förändrar med olika vaser och blommor och ljus.

Lätta saker men viktiga för den där höstmysfaktorn.



Ett par av dagens nyheter i nätbutiken syns här...
Kom ihåg klämman men magnet och sötaste häftapparaten som så klart också finns i blått...


Nu ska jag snart iväg till massören och sen blir det doktorn och labbet...Håll tummarna för mig.
Det är min arm som inte är som den ska och det plågar mig just nu...

Fin tisdag.

Kram M

Inga kommentarer: