söndag 18 oktober 2015

Chamois i solen


Vilken halleluja dag!
Det kan omöjligt bli vackrare.

Därmed väldigt svårt att låta bli kameran också.

Att öppna dörren och gå ut och omfamnas av allt det där som brinner just nu i solen det är så där sagolikt vackert.

Overkligt vackert.

Inte konstigt att det skrivits så många dikter om hösten.

Jag tror faktiskt att jag alltid har lite höst i mitt hjärta.

Det är något vemodigt vackert med den som tilltalar mig.


Förutom att jag fotade lite diverse idag så fotade jag detta.

Den underbara röda duken från Chamois Stories.

Alltså likväl som till en sommardukning så är den som gjord för både höst och juldukningar.



Ljuskopparna i färg, Fig från Tine K Home, är bourdeaux röda och otroligt fina och i en mjukt varmt mustig vinröd nyans...


Bästa söndagsklädseln för en slapp ledig dag...
Favoritjeans och tjocktröja och stövlar.


Solrosorna blev små och sena i år...
Men bättre sent än aldrig...



Hoppas ni också haft en magiskt fin söndag.

Inga kommentarer: