fredag 9 oktober 2015

Att pynta en ljusbox och ett lärk knippe!


God morgon FREDAG!

Oh yes, lika härligt varje gång! 
Lite lyx, lite guldkant, lite extra allt.
Lite extra mycket mys helt enkelt.

Ni vet ljusboxarna, de populära från House Doctor...
De är ju så fina och användbara och just att de verkligen kan pyntas och anpassas efter säsong gör ju det så roligt.
Jag ser dem framför allt som höst/vintriga, men det är nog också mest för att jag gillar att variera mig med många olika ljusvarianter!

Denna i mässing är guld!
Alltså snygg som något som glimmar som guld, ja ni fattar va..?!


Inför hösten och vintern ska det pyntas mycket med exempelvis fjädrar, (naturen är ju det stora denna säsong), här i en guldvariant som jag lagt in i nätbutiken idag och en porslinsvariant (som ännu bara finns att köpa i butiken).


På vårt köksbord...


Och på mitt "office".
Ett knippe lärkgrenar som fått några av de gulddoppade fjädrarna i sig och vips blev det lite elegant höstpimpat!



Min arbetshörna...
Skönt  med en matta under fötterna, älskar att gå barfota hemma, och mattan den är från Tine K, kan säga att lille Nemo tycker mycket om att ligga på den också, så den är väldigt kattvänlig..haha...

Poster från Atelje Epifor med budskapet jag älskar.

Lykta och lampor Tine K Home. Allt från min butik, så klart (!).

Idag är det lite gråmulet ute men hoppas det lättar och blir en klar vacker dag.
Hur som helst.

Hoppas ni får en riktigt bra dag hur det än är!



Kram från mig.

Inga kommentarer: