måndag 28 september 2015

S.T.A.R.S



Upplockat idag...
Stjärnor i metall i grått och mässing.

Fina enkla dekorationer och just stjärnor är jag väldigt svag för...


I den gamla väskan har jag förutom stjärnan lila kål och rosa gaulteria.



Nere vid antiken...


Ett snyggt sop set som man inte behöver gömma undan i städskrubben är detta med träskaft, svart borst och skyffel.


Goddag.

Snart dags att gå in i oktober och jag känner att jag börjat älska orange...
Har helt klart med årstiden att göra då jag inte vurmar för den färgen på våren...då är det mera pasteller... Vilket jag inte tycker passar så bra nu...

Idag har jag både orange väska och orange nagellack, matchigt värre))! Men kul att ha som färgklickar och lysa upp vardagen med.

Fin måndag!

Nyheterna ovan hittas förstås i nätbutiken.

Kram M

Inga kommentarer: