onsdag 16 september 2015

Påfyllning av favorit och bilder från butiken.


Nu finns den hemma igen!
Den söta lilla ljusslingan "Tråd" som är så där perfekt och lätt att bla lägga i en bukett, en grupp eller vad man nu vill pynta med en liten skir tunn ljustråd...

Påfylld i nätbutiken under Belysning.


Underbara färger i protea, hortensia, rosor, gräs och eucalyptus...

God morgon!

Jo men visst.
Jag jobbar på att bocka av på min lista jag...
Känns skönt, men det kanske också handlar om att jag börjar bli mitt riktiga jag igen och inte är sjuk i både den ena och det andra...
Igår var jag iväg och tog tag i det "sura äpplet" köpa ny telefon.

Just nu ligger den dock bara och blänker...
Jag väntar nämligen på ett nytt sim kort, som tog ett par dagar, sen kan jag sätta igång.
(jag ville nämligen inte byta operatör och inte byta nummer och där jag köpte telefonen samarbetade de inte med operatören jag använde...)
Det blev en ny I-phone, jag har det nu och trivs med den sorten och ville inte byta där heller...


Har ju även skyltat om denna septembervecka och därför kommer det nu lite blandade bilder från butiken.



Köksredskap från House Doctor, porslin och servettringar från PB Home, kökshanddukar i linne Olsson & Jensen liksom krukorna/skålarna och allt som vanligt uppblandat med lite vintage som bord, låda mm.


Enjoy Candles på vackert bord från Indien...


Nya guldiga ljuslyktor, -som dock bara skymtas från ovan))!









Vilket åskoväder som drog in igår kväll...
Det blixtrade och blixtrade...

Åska skrämmer mig verkligen när det gäller väder.
Det har respekt med sig...

Idag skiner i alla fall solen och det ser härligt ljust och friskt ut med regnglitter på träd och blommor...

Trevlig onsdag.

Kram

Inga kommentarer: