lördag 12 september 2015

Just nu ute i antiken och en kvällens!


Hej Hopp Lördag!

Oj oj oj...lite seg och trött idag efter en väldigt trevlig kväll igår när vi kikade på Femme och Capri Collections  höstkollektioner hos min vän Linda, hade tjejsnack, åt lite ost och kex och drack vin.
Himla trevligt var det.


Jag hade på mig denna smyckes kombinationen från Lo-ika...

Silvrigt med toffs (de är så snygga och med tyngd i toffsen!), cremefärgade pärlarmbandet och det snygga armbandet med den bruna stenmixen! 
Som jag skrev...vinrött...brunt...åh så fint det är när hösten nu är här!


Höstblus så klart!
Och som vanligt, allt passar till jeans!
(bild från instagram)


Ja alltså jag hade ju som plan att fortsätta ute i antiken igår men tidsoptimist som jag är så hanns det inte mera där ute just den dagen...

Men man får vara glad för det man hinner NÄR man hinner.

Just nu ute i antiken...ser det i alla fall ut så här...

Brända toner, brunt, orange och eldigt rött är det första man möts av när man kliver in genom dörren...


Mycket prylar har vi här ute!

Nu blir det en massa bilder...





 En riktigt riktigt stor tjock vacker bibel ligger innanför dörren...



De där blå ögonen...




 Allt möjligt har vi här ute som synes...
Och det är ju det som är det roliga med att handla vintage, antikt, loppis...
Att man aldrig vet vad man kan finna...



Lejonkrokar...
Alltid populärt. Klassiskt och rasande snyggt!


Kläder, mattor...Allt mellan himmel och jord finns här ute.

Jag har sålt många av mina kläder här...
Just nu har jag hängt ut lite mera Odd Molly.
Vita blusar både med kort och lång arm.



Hoppas ni har en skön lördag!


Kram Mariette

Inga kommentarer: