fredag 11 september 2015

Fler nya sjalar, blommor och hösten som gör mig lycklig!


Fler snyggelisnygg sjalar))!


Heeej fredag!

Vilken start på morgonen det blev idag...
Det blev inte som jag tänkt...alls...
Det som skulle ta ca femton minuter blev ett himla strul och fel fel fel. Funkade inte och ja...
Efter två timmars tekniskt meck så löste det sig.
Tack och lov så att man kan ägna sig åt annat.

Paketen i nätbutiken måste ju iväg...


Fotade fler nya sjalar igår...



Sjal Kally


Här sitter man ju kungligt,...haha..

Sjal Abella.


Igår var en så himla rolig dag att jobba!
Jag kom verkligen igång med att röja och fixa och kände inspirationen flöda.
Tog ett ryck inne i antiken på gården och hann några bord och hörnor och hoppas hinna mera idag.
Jag kände verkligen höstlusten flöda! Sorterade efter färg, murriga färger, orange, rött och brunt är det man vill se först nu när hösten skådespelar och inspirerar... 
Jag letade upp nya gamla möbler från våra gömmor,- som speglar, ...vi har så många fina speglar!!, nya bord och en gammal vacker vagga som fick flytta in i butiken.

Ska fota lite och lägga ut här imorgon.


Sjal Katinka


Jag brukar inte lägga in sorgdekorationer så ofta här på bloggen men eftersom jag fotade några av dem jag gjorde häromdagen så lägger jag in ett par bilder på det här nu också,,,

Blommor är ju alltid vackert.

Blommor hör till sorg liksom glädje.

Hör till livet och för att visa sin kärlek, uppskattning, vänskap, tröst, stöd...
Finns så mycket symbolik i blommor.


Ha nu en riktigt härlig fredag! och fånga dagen!
Den går inte i repris.

Kram M

Inga kommentarer: