fredag 4 september 2015

Blomster, porslin, marmor och linne.


Hej Fredag.

Solen skiner och det är en sån där fin dag som började med dagg och tjock dimma och sedan övergick i sol och klar luft...
Härligt. Och bäst är det att försöka njuta av dagen eftersom de säger det ska bli sämre i helgen,,,tyvärr...
Jag som skulle fixa en del i trädgården,...
Grilla...
 ...ni vet allt man vill på helgen...
men ja ja...det kan ju bli hyffsat ändå...
Om man har lite tur.







 Dagens bilder går i härliga blå, grå, gröna, lila nyanser...

Kransen består av fläder, hortensia, lammöron, spansk mossa, sedum och calluna.

Keramiken är nytt från PB Home.

De härliga handdukarna i 100% linne är från Olsson & Jensen.

Marmorskärbrädan från House Doctor är säsongens nya i vackert grön...

Nu ska jag hem på lunchen och fixa lite inför kvällen, plocka lite kransmaterial och sen blir det jobba igen.

Mitt målarprojekt hemma som jag började på häromkvällen börjar bli klart och kanske att jag hinner dra några varv på det också!
Jag är så bra på att stöka ner när jag fått ordning,-alltid nåt nytt jag ska dra igång med!

Men detta projekt är alltså nästan i land och jag kan "avslöja" att det blir grått.

Blir riktigt bra, faktiskt.

Nyheterna hittas i nätbutiken.

Önskar er en härlig fredag med mycket trevligt!

Inga kommentarer: