tisdag 11 augusti 2015

Nyheter från Tine K Home.


Hej där ute!

Det blev inget inlägg igår som trogna läsare kanske märkte för jag fastnade i jobb framför datorn i timmar och när kvällen kom fick det räcka kände jag.

Sen fick vi världens finaste leverans igår och mitt hjärta slår då så klart dunk, dunk, dunk...Extra snabbt alltså för åh vad jag älskar sakerna från Tine K!

Lade en order på höstens och vinterns katalog innan jag gick på semester så nu var det alltså finfin leverans igår.

Har så klart inte fått allt jag beställt men myyyycket fint.

Så nu har jag att fota, men började igår kväll med detta...
(ja ni vet på semestern då jobbar man faktiskt varje dag även om det verkar som att jag bara är ledig jämt, men den där datorn stjäl oerhört mycket tid för mig numera och det är ju även det som gör att jag kan ha dessa saker som jag har i lilla Knäred, så det är jag förstås oerhört tacksam för. Nätbutiken tar bara semester när jag åker utomlands!)


Älskar väskan!
Både som väska och förvaring!


Igår satt jag i timme efter timme och beställde från House Doctor...
Jag konstaterar idag att det vore bättre om jag lagt den arbetstiden till idag för det ösregnar och är mörkt...
Igår blev det ju stekhett och en kanondag!


Ny färg på de omåttligt populära facettljuskopparna är Fig.

Skimrar såååå fint i djupaste vinrött när den är tänd...

Och visst känns det som ett stråk av höst när man ser denna färgen ihop med lönnlöven...


Två modeller på kakel kom det igår och fler väntas.
Tycker dessa nyheterna är så snygga.
Fina som underlägg till både ljus och annat eller bara luta mot väggen som en liten råare tavla...


Den bulliga runda vita glaserade vasen är även den inlagd i nätbutiken idag.




Mega korg i öppen flätning...
Perfekt att bla hänga som lampa om man har stort och högt i tak!
(inte i nätbutiken ännu...)



Om ni undrar vad det är för speglar som skymtar så är det en superfin nyhet från Tine K.
Finns i två olika storlekar och ligger i mixade modeller (lite vintage stuk på dem med oxiderade mässingskanter) så tanken är att man kan skapa en liten fin personlig vägg med antingen speglar ihop med någon fin tavla...eller bara någon/några speglar som ett blickfång.
(finns inte i nätbutiken ännu i all fall!)

De där bilderna jag skulle visat från Hallands Väderö kom lite i kläm nu känner jag när detta blev mera aktuellt...
Så vi får väl se vad som dyker upp här nästa gång.

Skön tisdag!

Kram Kram!

Inga kommentarer: