fredag 28 augusti 2015

Enjoy Carrara Marble!


Hej Fredag!

Solen skiner och det känns himla härligt att det är helg snart!
Dessutom har de ju lovat att morgondagen ska bli fin så det är ju verkligen något att se fram emot.

Jag såg igår kväll att det är något konstigt och fel med bloggen men eftersom jag inte gjort någonting alls för att orsaka detta så får jag bara vänta och se och hoppas det rättas till av sig själv... Allt var "normalt" på morgonen när jag skrev gårdagens inlägg men sen syns det inte på bloggen senare under dagen, bara om man kollar i sin telefon...Då ligger nya inlägget där, men försöker man kolla webversionen så är det borta och hela högerspalten ligger längst ner under de inläggen som syns,- irriterande men jag har även sett att det inte bara är på min blogg detta plötsligt inträffat.

Så därför hoppas jag att detta inlägget nu kommer att synas!!!
Och att det rättar till sig under dagen...
(teknik I hate it!)

Men på tal om något roligare...

Jag har ju nu fått hem de finaste fina ljusen som ser ut som marmor!

Åh så vackra de är...

Höstnyheten från Enjoy Candles som gjort succè!

Carrara Marble...

Marmor är ju bland det vackraste som finns så nu när de kom i ljusform...
Ahhhh...blev helt salig när jag såg dem på Formex!

Dessa ljusen kommer om en liten stund i nätbutiken.





Ha en fin fredag!
Här ska jag sätta fart och försöka hinna med någon krans och tio tusen andra saker...

Vi ses

Uppdatering! När jag nu publicerar detta inlägg så syns det bara i mobilversionen, inte i webversionen. Och det inlägget jag skrev på torsdagen syntes först när jag publicerade fredagens inlägg (dock inte i mobilversion!,what...?!)

Så om inte detta ändras kan man läsa i sin dator med en dags fördröjning...
Irriterande till max!

Fler som har problem med blogger just nu?

Kram M

Inga kommentarer: