fredag 10 juli 2015

Rea i nätbutiken och mys i regnet!


 
Mysa är det enda man kan göra när det är torsdagskväll, regnet vräker ner och vindarna blåser som om det vore höstkväll...
För på torsdagarna är det ju Sommar med Ernst och förstås suveräna danska storsatsningen 1864. Bästa TV-kvällen på veckan!
 
 
Godförmiddag!
 
Vaknade till sol men nu är det åter igen ösregn och våldsamma vindar...
Suck...
Jag blir trött, får ont i kroppen och känner bara bläää...
Tror inte jag är den enda. Vädret påverkar många av oss.
Det enda man önskar och behöver är en prognos där de säger att solen kommer på tisdag,..eller nåt liknande så man kan sätta sitt hopp till det.
Ljuset i regnet liksom.
 

 
Att tända många av Tine K facettljuskopparna är så vackert...

 
Nu är det även dags för lite REA i nätbutiken på utvalda detaljer.
Priserna gäller i en vecka (tills jag tar semester), sen blir det uppehåll i nätbutiken med att skicka paket på drygt en vecka.
 

 
Snäckdetaljerna som är så fina finns nu till nedsatt pris.
Ljuvliga att dekorera med precis överallt!
 
 Även de fina spetsvaserna finns med på REA...
mm.
 
Sen måste jag tipsa om denna fina kjol som är en av alla fina plagg som hänger ute i antiken.
En underbar rosa spetskjol som även kan användas som klänning.
 

 
Idag ska jag bla ge mig i kast med att börja fixa till ett fint gammalt skrivbord, bära ut massvis av mera fint till antiken, göra brudbukett osv.
 
Ikväll är hela familjen hemma igen.
Så ja, fredag it is!
 
Ha en fin en!
 
KRAM!


2 kommentarer:

Helena sa...

Den kjolen, en jeans skjorta och cowboy boots, alltså!!.... Skulle bli fint.

Helena sa...

Den kjolen, en jeans skjorta och cowboy boots, alltså!!.... Skulle bli fint.