fredag 17 juli 2015

Chamois Stories Red & Green...

 
Hej!
 

 
Jo men visst blev det lite fotograferat igår kväll.
Jag har så svårt för att låta bli när det är så roligt, fast att jag egentligen har tusen andra saker jag skulle behöva sköta efter arbetsdagens slut...
 
Men nu tar jag som sagt snaaart semester och ska försöka koppla av, logga ut lite och stänga av och bara vara.
 
 
Dukarna från Chamois Stories inbjuder verkligen till att vilja duka ett bord och njuta av åsynen av hur vacker en duk kan vara.
 
Dessa är så inspirerande med sina mönster och sina färger...


 
Chamois Stories Red, Big Paisley.
 

 
Solkatterna dansar i sommarkvällen...
 

 
Chamois duk i Green, mönster Small Paisley.
 
Nytt i nätbutiken.
 

Sturehofs Krukmakeri, krukorna som är de absolut finaste om ni frågar mig!
Vi säljer dem förstås med stolthet i butiken.
 
Krukor att vårda och älska livet ut och absolut skönast till en lantlig Mårbacka.
 

 
Beställningar som görs idag och imorgon förmiddag i nätbutiken kommer att skickas måndag.
Sen blir det en veckas uppehåll med sändningar av paket.



Ni som funderar på att besöka butiken under semestern, min mamma kommer precis som vanligt (!) att vara på plats stor del av tiden, hon vill ju knappt vara ledig...tack och lov får man väl säga eftersom nu är turist och semestertid. Jag tar som sagt dock semester med familjen men skriver som vanligt på bloggen och skickar paket (med undantag för det lilla uppehållet).
 
Idag ska vi fira någon som fyller år och njuta av en fredag men först en massa måla och sånt. Som hör livet till i butiken.
 
Glad fredag!
 
Kram Mariette


1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jättefina dukar! Så skönt för dig att få semester nu. Det är viktigt med tid för återhämtning.
Kram,
Regina