torsdag 16 juli 2015

Blommor i vas och mera Chamois Stories.


 
Hej torsdag!
 
Nu börjar det närma sig semester...
Javisst, det kan man ju leva med!
 
Men ännu slipar jag och målar och skickar paket och allt det där.
 
Bilder från uterummet där jag igår satte en av sommarens favoriter i stora glasvasen som jag använder mycket (från Olsson & Jensen och jag har sålt sådana i butiken), och favoriten är pampasgräset!

 
Det faller så stort och är härligt yvigt och det känns som att man plockar in trädgården när det höga gräset fyller rummet.
Jag tycker om små vaser med små blommor också men stora och yviga saker är härligt när det är rymd och högt i tak.
Det blir lite "djungel".
 

 
Idag har jag skickat iväg en beställning på höst/vinter 2015 till Tine K. Alltid svårt att välja ut för det är som vanligt mycket man vill ha...
Men det kommer nya färger på facettljuskopparna (storsäljaren), kakel, speglar, lyktor, vaser, flodurnor, ljus, bambupallar, servetter mm.
 
Och så blev jag jublande glad när jag idag morse fått efterlängtat paket!
Dukar från Chamois Stories som tog slut snabbt sist!


Vi fick påfyllning av turkos...

 
Och rosa...


 
Vi fick även två nya färger jag inte köpte hem sist, nämligen grön i Small Paisley och röd (såååå fin röd alltså, vi pratar inte julröd...haha...) i Big Paisley.
Får se om jag hinner fota dem ikväll efter jobbet.
 
Ni som väntar på blå...
De är tyvärr ytterligare försenade, men ska snart vara på väg!
Dessa dukar har ju gjort succè så därför blir det ibland svårt att matcha efterfrågan.
 
OBS, ni som handlar i nätbutiken.
Nästa vecka skickas inga paket. Bara en liten påminnelse.
 
Ha en skön torsdag,
solen skiner och livet är bara här och nu!

Inga kommentarer: