söndag 7 juni 2015

Mot studenten.


Då var det alltså dags igår för en fotografering inför studenten.


Det är alltid en utmaning att fotografera människor, det är något annat än att fotografera saker.
Det jag vill ha fram när jag tar bilder på någon är en känsla, något personligt, att de ska slappna av, att man får komma nära med kameran också...
Av ca 200 bilder kommer här några...
Jag har massvis av fina bilder att välja av och hoppas de som ska ha dem blir nöjda, men dessa hamnade här som ett smakprov, efter att jag frågat om jag fick visa utav dem.


Så här kommer lite Jacob.

















"Sjung om studentens lyckliga dagar..."
Dags att snart gå in i skolavslutningsveckan med allt vad det innebär av blommor, sång och fest.
Så, på återseende imorgon.

4 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Vilka underbara bilder!

Anonym sa...

Snyggaste bilden är där han sitter på huk på bron. Den är så symbolisk. Han ser så lugn ut. Ödmjuk inför livet (symboliseras av att han sitter på huk). Blickar framåt. Tiden står aldrig still (symboliseras av vattnet som rinner under bron). Så fint! Grattis till denna fina student! Grattis till fotografen som tog denna fina bild! Wow säger jag!

Anonym sa...

Vilka fantastiskt fina bilder på en stilig student! Säger som ovan, WOW!

Ann-Britt

Tulipa sa...

Tusen tack!
Vilka fina ord!