tisdag 23 juni 2015

House Doctor Lantern Drops...

 
Åh dessa har jag väntat på!
De fina enkla droppformade ljuslyktorna i två storlekar från House Doctor.
 
Jag hängde tre stycken i uterummet och de är så fina när de inte är tända så jag har inte svårt att föreställa mig hur fina de blir när mörkret skymmer...
 




 

 Och så kom det även vita marmor coasters...
Två olika storlekar vilka är hur vackra som helst att ha som underlägg till exempelvis ljus, till att sätta små (eller en stor!) vaser på, att lägga några fina stenar och något annat somrigt som ett stilleben...
Ja till hur många olika varianter som helst.



 
Hej Tisdag!
 
Åh jag älskar att komma till butiken och se att nya saker kommit!
Som idag morse när jag var lite sen och House Doctor redan levererat.
 
Sen har det blivit fotograferande och ärenden och lite sommarfix.
Igår kväll försökte jag börja på att klippa mina buxbom, för de ska enligt gammal tradition klippas nu, men det var ju helt omöjligt pga alla knott...
Åh, junis plåga alltså, knotten!
 
Annars är det ju hyffsat varmt idag det är bara den riktiga solen och värmen vi väntar på...
Men tills dess förgyller vi kvällarna med att göra lite mera saft och lite annat sommar smått och gott.
 
Det börjar även bli dags att planera för nästa veckas Knäreds Dag som infaller den 4/7 då vi som vanligt denna dag har kaffeservering på gården.
Då brukar sommaren ha kommit så vi tror på det!
 
Nyheterna finns nu inlagda i nätbutiken.
 
Kram från mig!

Inga kommentarer: