onsdag 17 juni 2015

Ett regnigt erbjudande!


Oh rainy days!
 
God kväll.
 
Idag har jag varit på vift större delen av dagen, viktiga saker man måste hinna med och lite jobbärenden.
 
Ikväll var jag bara tvungen att komma ut men att springa i detta oväder var bara inte till att tänka på så det blev en blöt, men frisk!, promenad.
 
Och bara för att det är sånt *skitväder* rent ut sagt och att jag mest vill emigrera söderut för jag känner mig inte alls som en viking så blir det ett litet regnerbjudande.
25% rabatt på paraplyerna som finns i lager gäller ikväll och imorgon, men slut klockan tolv natten till midsommar.
Så kvällens lilla tips är att passa på att unna er ett vackert paraply!
 
Hittas i nätbutiken.
 




 
Jag beställde säkert tio olika fina ljuvliga modeller på nya paraplyer på Formex mässan i januari från Lisbeth Dahl, som gör mina favoriter i paraplyväg, men aldrig har det kommit några...
Inget svar heller från leverantören så det ser inte ut att bli fler från dem, tråkigt.
 De kunde i alla fall meddela sina kunder. Jag har handlat av dem i flera år och älskat deras grejer som har en romantisk stil utan att bli för mycket.
 
Nu ska jag hoppa ur mina blöta kläder och sätta på lite tè.
Midsommar i övermorgon... Hmmm...vädergudarna bättre kan ni!
 
 Kram Mariette

Inga kommentarer: