måndag 11 maj 2015

Vintage är vackert!


 
Hej!
 
Mer försommarkänsla idag...
Soligt och milt och nästan lite kvavt...
 
Himla skönt i alla fall.
Och det ljumma vädret inspirerar mig att ikväll åka hem och göra rabarbersaft...
Barnen älskar rabarbersaft och jag med för den delen...
Smakar så mycket sommar och kanske kan pigga upp min sjukling där hemma...
(Jag gör för övrigt alltid Leilas rabarbersaft.
Enkel och god!)
 

 
Idag plockar vi fram nya antika saker.
Detta massiva gamla sidobordet är riktigt fint...
 
 
För att inte tala om dessa stolarna.
Sådana här är så mycket i ropet just nu att varje leverantör gärna klämmer in dem i sitt sortiment.
Dessa är vintage. (blir också ett helt annat lågt pris då!)
 
Egentligen skulle jag även skyltat om men det får bli en annan dag för det körde ihop sig för mycket för det projektet.
 

 
Något litet nytt vintage som hittat till nätbutiken hittas här.
 
God måndag och på återseende!

Inga kommentarer: