måndag 30 mars 2015

Vackra Rice.


Mysiga söta ljuvliga Rice...
 
 
Hej Påskveckan.
 
 
Busy måndag idag.
Paket ska packas, paket ska iväg, varor anländer, blommor anländer, många som är lediga och ska handla inför påsk...
 
Roligt.
Men vädret..?
Ja man kan ju önska sig bättre om man säger så...
 
Förutom leveranser av nytt har vi även nya antika saker att ta tag i.
 
Bordet jag fotade dagens fina saker på idag är en sådan där nyhet, alltså ny fast gammal och jag bara älskar patinan det har...
Blir så vackert nött på bild.
 

 
Melamin är både praktiskt och fint.
Muggarna är tex en perfekt liten påskgåva och rara att fylla med lite påskgodis så här inför påskhelgen som en present...
 
 
Brickor för en person använder vi mycket hemma hos oss.
Till frukost, till kvällsfika mm.
Nu har vi blå och rosa från Rice i butiken.
 



 
Tror ni på ödet?
Senaste två veckorna har det hänt saker som gör att jag nog måste tro på det...
Det har liksom varit "bestämt" att dessa människor ska komma i min väg för att andra saker som är viktiga ska ske...
 
Det är konstigt men det känns så där förutbestämt...

 
Jag har fyllt på med lite Rice i nätbutiken.
 
Nu ska jag slänga mig över blommorna.
 
God måndag!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ja, jag tror att vissa saker är meant to bee....

Hände en sån sak i fredags:) Inte så där stor o livsavgörande då, men liksom så där som att man får ett tecken. Jag provade en jacka på Lindex, lite kappmodell (Add Simplicity visade den förra veckan o jag föll pladask) Men så kände jag att vi hade så mycket annat den här månaden o så... Ja ,du vet... Men så fick jag först ett erbjudande så jag tjänade en slant och SEN kom ett sms när jag nästan skulle åka hem. 25 % rabatt... Ja men jag slog ju till på stört;-)
Som sagt, inget livsavgörande denna gången, men iaf:)

Ha en fin kväll!
Kram Anna