torsdag 5 februari 2015

New in))!

 
Hej finaste!
 
Idag är en kall men vacker vinterdag och jag började dagen med ett trevligt möte.
Kul.
Mer om det framöver.
Det är ju liksom alltid roligt när det är skoj på gång.
 
Visst är dessa örhängena bara så snygga?!!
Senaste nytt som kom hem igår från favoritmärket Lo-ika och dessa har ju samma läckra stil som alla deras armband och halsband (ja som deras kläder och sjalar också, cool stuff och alltid poppis hos dem på Formex!)!

 
Min fina ring är Lite Kalabalik.
Perfekt passform eftersom den är justerbar.
 
 
 
Visst går veckorna fort...
Jag tycker tiden rusar...Redan torsdag...
 
Jag har planerat helgmaten, många nya recept just nu som jag vill prova, och ikväll blir det en värmande soppa (efter nytt recept förstås!) .
 
När man provar nytt så blir det alltid en del som dissas, men även sånt som hamnar under nya favoriträtter.
De är guld att plocka fram när man har mindre tid för testande och receptläsande.
 
Örhängena finns förstås i nätbutiken
 
Kram från mig!

Inga kommentarer: