onsdag 4 februari 2015

Lite stora rummet och flamingos!

 
Tulpaner som växer och lever sitt eget liv, det tycker jag är fint...
Inte så perfekt och vackert okontrollerat levande...
 
 
Hej!
 
Hur har ni det?
Här har jag precis uträttat lite nödvändiga ärenden, sämsta med att bo på landet att sånt tar sån tid, man kan inte bara svänga inom och få det gjort utan man måste planera in tid till detta...
Just därför skjuter jag gärna på allt sånt.
Jobbet går liksom först för det mesta och man kan lugnt säga att det är bråda dagar med allt som kommer hem i leverans väg.


 
Några små pics från ena hörnet i stora rummet blir det idag...
 

 
Jag gillar att kunna ha ett bord bakom soffan för det bli nästan som en bredare fönsterbräda. Och därmed plats att sätta mer saker, tjoho!)).
Har som sagt en förkärlek för lite större ting som här det stooora vita marockanska fatet och det vita avlånga fatet från Tine K. Det hade jag ju aldrig kunnat sätta på fönsterbrädan...
 

 
På soffbordet...
 

Idag har jag börjat plocka fram lite nya barnsaker från Rice som kom häromdagen.
Pennor, födelsedagsljus, memoblock, underbara glitterbarnmasker i form av olika djur och så dessa coola helläckra flamingona att sätta på väggen.
 
Rice har så härliga färgglada saker.
Deras melamin muggar med hjärtan är tex den perfekta presenten till Alla Hjärtans Dag kanske med lite godis i...
Haha..Klart man planerar för denna dagen.
Jag har redan fixat mina presenter inför detta, tom redan när vi var i Stockholm
Det är så roligt att ge och göra någon glad tycker jag.
 
Ska försöka fota de fina barnmaskerna imorgon (jag blir nipprig av allt fint vi får hem..!)
Idag fick vi smycken, igår choklad, Design BY nya plädar är på väg, mer Tine K är på väg och House Doctor är på G!
Ja ni hör att det är fulltecknade dagar...

 

Flamingona hittas nu i nätbutiken.
 
God onsdag!
 
Kram Mariette


Inga kommentarer: