söndag 25 januari 2015

Vårnytt och vårfräscht!

 
God morgon,
 med kaffekoppen i handen,
 så klart!
 
Om jag inte får morgonkaffet får jag som ett brev på posten huvudvärk...
Älskar just den där koppen svart på morgonen.
 
Idag fyller min pappa 70 år, HURRA för honom.
 
Vi ska så klart dit och gratulera men innan dess lite projekt hemma.
 
Som tex att bli klar med skåpet jag målar om...
 

 
Som jag skrev tidigare i inlägg så blir januari så härlig med alla vårnyheter som droppar in till butiken.
I fredes fick jag leverans från två företag jag beställde av på Formex förra helgen.
 
Dessa spetskrukor var bla med i en av sändningarna och de är bara sååååå underbara!!!!
Funkar lika bra som kruka som vas då insidan är en plastbehållare man lyfter ur.
Man kan ha dem inne som ute...
Jag tycker de är helt ljuvliga och de står så söta hemma oss nu med både tulpaner och pärlhyacinter.


 
Dessa krukorna/vaserna finns nu i nätbutiken.
 
 
Hoppas ni får en skön dag.
 
På återseende!

1 kommentar:

Mamma C sa...

Så fina dom var. Ha en bra söndag med kalas och målning.
Kram Mamma C