torsdag 29 januari 2015

Torsdagslyx och fint från PB Home.

 
Ute faller snön i stora tjocka flingor och inomhus brinner ljusen och det doftar av nybakta semlor...
Ja, idag snodde jag ihop de där jag skrev om igår.
Semlorna!
 
Det var ju en variant med chokladfyllning som jag ville provbaka så vi får väl se om det blir hiss eller diss?!
Det är i alla fall torsdagslyx!
 
I förmiddes fotograferade jag mer vårnyheter.
 
Detta är så snyggt alltså tycker jag!
 
Grafiska mönster. Svart och vitt.
Lätt att blanda ihop med annat man har också.
 
Kuddar är roligt och förenklar med små medel.
Dessa finingar är ju inte direkt vråldyra heller...


 
Boxarna som jag tidigare haft i vitt har jag nu fått hem i svart.
Den asiatiska stilen på korgar och annat som är "inne" som Buddhor mm är så vackert... Jag tröttnar inte på detta i första taget...
Buddhor jag köpt för några år sedan är jag lika glad för nu som då och sen dess har det blivit fler varianter. Svarta, som vita som silverfärgade...
 





 
Det nya hittar ni förstås i nätbutiken.
 
Ha en god kväll!
(med eller utan semla!)
 
Kram!

Inga kommentarer: