tisdag 23 december 2014

Det närmar sig...

 
God morgon dan före dan!
 
Hur har ni det i julstöket?
Julharmonin (!), julstressen?!
 
Här är det fullt ös och jag är rätt så trött, men det är ju så varje jul och det hör väl till...
 
Man ska vara glad att man har mycket att göra och när man tom tackar nej till saker (och då får frågan vill ni inte tjäna pengar?!...ähhh...jo det är klart man måste för att kunna driva ett företag men vissa saker är helt enkelt inte värt det, alla dessa val man måste göra för att få livet att gå ihop) då känns det ändå rätt så bra att få kunna säga nej och ändå veta att man har massvis annat.
 

 
När jag tittar på denna bilden ser jag att jag ska sätta blommor i vasen vid solspegeln, att två nycklar med toffsar skulle sitta i lådorna på soffbordet.
Det är bra att ta kort för då ser man saker man inte tänkt på annars.
 
Nu önskar jag er en riktigt fin dag!
 
Jag brukar kika in en runda på Julafton också för att önska God Jul.
 
Men tills dess, må så gott och ha det underbart!
 
KRAM!

PS; Imorgon Julafton har vi öppet 9-12

2 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Jag har en man som ofta jobbar helger och kvällar och alltid storhelger, så jag vet hur det är när tiden ska räcka till så mycket. Du är fantastisk som sprider så mycket inspiration och positivism omkring dig, trots att du sällan är ledig!
En riktigt God Jul önskar jag dig!

Kram // AH

Annika Christensen sa...

Bästa stunden är kvällen innan julafton. Det är för och nackdelar med att vara egenföretagare mest fördelar tycker jag.
Ha en riktigt fin JUL.
Annika