söndag 23 november 2014

I skåpet...


 
Lite natur, lite glitter, lite mässing, brunt, vitt och svart i glasskåpet från House Doctor...
 

 
Tine K facett ljuskoppar är väldigt fina att även sätta sina hyacinter i...
 
 
De tända ljusen är Enjoy Candles och inte levande ljus utan batteriljus om någon skulle undra...
Hittas i nätbutiken.
 
 
Jag gillar att inte ha för mycket i skåpet...
Och bara saker som jag tycker är det lilla extra fina för stunden och säsongen...
 
 
Hej på er.
 
Söndag och här hemma går ugnen varm och fyller huset med dofter.
Jag bakar och förbereder inför morgondagen och de kommande kvällarna i butiken.
Bakar lussevetebröd, gör julgodis och mjuk pepparkaka, igen!, och rostar musli med bla kanel, nötter och tranbär så det finns lite påfyllning med godaste muslin till filen...(jag har blivit så dålig på att göra egen musli numera för tiden räcker liksom inte till, men jag bara älskar egengjord musli...)
 
Senare ska jag upp till butiken och fixa och dona.
 
 
Vi ses.


1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj vilken energi du har! Så fint i skåpet! Jag har sett sådana där ledlampsljus och de är så fina. Ibland vill man ställa ljus där det inte är lämpligt med levande ljus och då är ju dessa toppen.
Ha det fint!
Kram,
Regina